Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің «№ 67 гимназия» шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны

KZ
Директорға сұрақ қою

Lesson Study

№67 гимназия тәжірибесінде Lesson Study тәсілін қолдану

Сабақты зерттеу (Lesson Study) тәсілі мектеп тәжірибесіне педагогтердің оқу мен оқыту үдерісін жетілдіру мақсатында 2017-2020 оқу жылдары аралығында жүзеге асырылып келеді.

2020-2021 оқу жылында мектептің зерттеу тақырыбы: «Іс-әркеттегі зерттеу арқылы оқушының әлеуетіне сай құндылықтар негізінде қалыптастырушы бағалауды дамыту. Негізі сапалы білім беру».

Оқушылардың білім сапасын арттыру және мұғалімдердің кәсіби дамуын жетілдіруге бағытталған сабақты зерттеу LS тәсілі 1-11 сыныптарда пәндік жетілдіруге негізделген.


Педагогикалық пәндік әдістемені жетілдіру

LS сабақты зерттеу тәжірибесіндегі фокус топтар


LS сабақты зерттеу –сыныптарындағы пәндер


2020-2021 оқу жылы 1 тоқсан

Педагогикалық пәндік әдістемені жетілдіруге бағытталған

 LS сабақты зерттеу топтары 


Сыныптар 

1-топ

2-топ 

1 сыныптар 

1 «Б» -Сайлаубаева Р.Б

1 «Ә»- Егембердиева Р.Ш

1 «А»-Ускенбаева Ж.Р

1 «В»- Боранбаеа Т.Т

1 «Г»Досымбекова М.Т

1 «З»- Махадиева Б.О

1 «Ж»- Әлдеева М.

1 «И»- Қуандық Г.Қ

1 «Д»- Арингазина Д

1 «Е» - Омарова Д.Т

Фокус топ: 1 «Б» сыныбы 

Пәні: сауат ашу

Зерттеуші топ жетекшісі: Ускенбаева Жанна

Фокус топ: 1 «Д» сыныбы 

Пәні: математика

Зерттеуші топ жетекшісі:

Махадиева Бақытгүл

 

 

 

2 сыныптар 

2 «Ә» - Абишева Айгүл

2 «Г» - Серім Батжан

2 «Е» - Маштыбаева Айдана

2 «Ж» - Сұлтан Айгерім

2 «К» - Сейсембаева Анар

2 «Б» -Төлеубекқызы Айгүл

2 «В»- Исманкулова Гүлраушан

2 «Д»- Нугербекова Марал

2 «З»- Жакупова Куляй

2 «И»- Сенбановам Асель

Фокус топ: 2 «Е» сыныбы 

Пәні: қазақ тілі

Зерттеуші топ жетекшісі:

Сұлтан Айгерім

Фокус топ: 2 «В»

Пәні: математика

Зерттеуші топ жетекшісі: Нугербекова Марал

3 сыныптар 

3 «А»-Бейсенова Самал Жанарбековна

3 «Ә»Жапаркулова Ботагөз Әбдисериковна

3 «Б»Сахабова Айжамал Сарсеновна

3 «В»Хамитова Айгуль Даукеновна

3 «Г»Рамазанова Ботагоз Жумасеитқызы

3 «Д»Альжанова Лаура Алтынбековна

3 «Е»Мәдібайқызы Сағира

3 «Ж»-Еримбетова Келбет Батырбековна

3 «З»-Валеева Алмагуль Оралбаевна

3 «К»-Кайсарова Қамажай Қабылбековна

3 «И»-Хамзина Ақдидар Рашитовна3 «Л»-Аширбекова Гүлсім Айталықызы

3 «М»-Сериккалиева Ақтоты Тлеповна


Фокус топ: 3 «Г»

Пәні: Математика

Зерттеуші топ жетекшісі: Бейсенова Самал

Фокус топ: 3 «М»

Пәні: қазақ тілі

Зерттеуші топ жетекшісі: Валеева Алмагүл

4 сыныптар 

4 «А»- Бекеева Түйме

4 «Ә»- Ташаева Қарлығаш

4 «Б»- Рахметова Төлеу

4 «В»- Ыбыраева Динара

4 «Г»- Елемесова Шолпан

4 «Д»- Құлжабаева Жазира

4 «Е»- Нурмагамбетова Айман

4 «Ж»- Имашева Гульмира

4 «З»- Жұмабаева Айман

4 «И»- Шотпаева Анар

Фокус топ: 4 «Г»

Пәні: математика

Зерттеуші топ жетекшісі: Ыбыраева Динара

Фокус топ: 4 «И»

Пәні: қазақ тілі

Зерттеуші топ жетекшісі: Жұмабаева Айман










































Lesson Study сабақты зерттеу мектеп тәжірибесіне

2017-2020 жылдары аралығында жүзеге асырылды

 

Жүргізілген жылдар

Жүргізілген сыныптар

Білім сапасы

Жүргізген мұғалімдер

саны

Сабақ үдерісіндегі Lesson Study

тәсілін қолдану деңгейі

2017 ж

2,5,7 сыныптар


72%

42

30%

2018ж.

2,3,5,6,7,8 сыныптар

71%

63

45%

2019ж.

1-10 сыныптар

72%

85

60%

2020ж

1-11 сыныптар

73%

110

80%



Қашықтан оқыту кезіндегі LS сабақты зерттеу кестесі

2020-2021оқу жылы І жж.


Сабақты зерттеу мерзімі

LS сабақты зерттеу 

Зерттеу сыныптар 

 

Зерттеу пән 

Сабақты бақылау

Қыркүйек

 

 

Зерттеушілер тобын құру 1-11 сыныптар

- Сабақты жоспарлау 

Қазан

І -топтар

1 сыныптар

2 сыныптар

5 сыныптар

7 сыныптар

Сауат ашу

Қазақ тілі Орыс тілі

ІІ топтар

Қараша 

ІІ -топтар

3 сыныптар

6 сыныптар

8 сыныптар

10 сыныптар

Математика

Шетел тілі

Биология

Химия

І топтар

Желтоқсан 

І -топтар

4 сыныптар

9 сыныптар

11 сыныптар

Дүние тану

Тарих

Физика

ІІ топтар


«Lesson Study» сабақты зерттеу жүргізілген сыныптар



«Lesson Study» сабақты зерттеу нәтижесінде білім сапасы



«Lesson Study» сабақты зерттеу тәжірибесіндегі мұғалімдер саны



 Сабақ үдерісіндегі «Lesson Study» тәсілін қолдану деңгейі


Виртуалды комиссия
Директорға сұрақ қою