Астана қаласы әкімдігінің «Ілияс Есенберлин атындағы №67 гимназия» шаруашылық жүргізу құқығындағы мемлекеттік коммуналдық кәсіпорны

Директорға сұрақ қою

Терроризмнің алдын алу

 

     Егер біз өзіміз және жақындарымыз салыстырмалы түрде қауіпсіз аймақтарда өмір сүрсе де. Әлемде болып жатқан жағдайларға зер салып, сол оқиғаларға  біздің балаларымыз қалай қарайды? Бұл туралы олармен қалай сөйлесуге болады? – деген сұрақты өзімізге қоюымыз тиіс.

Әрине, әр түрлі балалардың реакциясы ауырлығымен ерекшеленеді. Дегенмен, терроризм актілері біздің өмірімізге енген кезде балалар сезінетін жалпы сәттер бар. Терроризм өмірдің әдеттегі бағытын бұзады, адамдарға деген сенімді бұзады, эмоционалды тепе-теңдік пен қауіпсіздік сезімдерінен айырады. Шатасу, дәрменсіздік сезімі – бұл сезімдер ересек адамнан балаға таратылуы мүмкін.

Қазіргі жағдайда балаларда өмір қауіпсіздігі мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, қауіпсіз мінез-құлық ережелерін үйрету міндеті – бұл физикалық және психикалық денсаулықтың негізін, салауатты өмір салты мен өмір қауіпсіздігі негіздерін қалыптастыруда шешуші болып табылатын мектепке дейінгі жас. Өйткені, мектепке дейінгі жаста баланың мінезі, өзіне және басқаларға деген көзқарасы қалыптасады. Бүгінгі таңда тәрбиешілер қазіргі әлемде баланы әлеуметтендіруге ықпал ететін, денсаулықты сақтауға және нығайтуға, балаларды қауіпсіз өмір сүру негіздеріне оқытуға бағытталған педагогикалық технологияларды, әдістерді белсенді іздестіруде.

Балалардың қауіпсіздігін арттыру үшін олар соншалықты күрделі емес білім мен дағдыларды игеруі керек – байқау, қиындықтарға алып келген қателіктерін талдай білу, ,елгілі бір әрекеттердің ықтимал салдары туралы, сондай-ақ қауіп-қатер туындаған жағдайда сауатты әрекет ету дағдылары. Сондықтан балада басқалардың жеке қауіпсіздігіне саналы және жауапты көзқарас қалыптастыру, әртүрлі жағдайларда тиімді, негізделген іс-әрекеттерге дайын болу қажет. Бұл міндеттер ата-аналар мен тәрбиешілердің алдында тұр.

Мысалы, балалар қауіпсіздігі мәдениетінің негіздерін қалыптастыру біздің балабақшада әртүрлі бағыттарда жүзеге асырылады. Ең бастысы-балалармен, ата-аналармен, педагогикалық ұжыммен және қызметкерлермен жұмыс. Баланы қауіптен қорғап қана қоймай, оны пайда болып қалатын қиындықтармен кездесуге дайындау, ең қауіпті жағдайлар туралы түсінік қалыптастыру, сақтық шараларын сақтау қажеттілігі, оған күнделікті өмірде қауіпсіз мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру маңызды. Жұмыс балаға үлгі болатын ата-аналармен бірге жүргізіледі.

 

                                                                                     

 

 

Директорға сұрақ қою